Våran lördags hittills

 
Efter en något kaosartad morgon. (Jag måste lära mig och bli mer organiserad.) Kom grabbarna grus iväg till folkracet. Wille har längtat och längtat efter detta i flera månader. Så hans tålamod när det gällde och vänta tills hans blev hämtad var likamed noll idag. Det brukar vara så när han ser fram emot något och man kommer till den dagen då det ska ske. Idag var ju då som sagt inget undantag.
 
När dem efter mycket om och men hade fått på sig kläder så skulle dem ut. Inget undantag för det heller. Vädret var ju toppen redan imorse så ut med dem tre äldsta bara. Blir lugnare inne då och dem blir som helt andra ungar så fort dem kommer ut genom dörren. Känns det som i alla fall. Det spelades fotboll medans dem väntade på mormor. Dem hann nog vara ute en timme innan mormor kom. Dem skulle ut tidigt idag alltså. Släppte ut Adam också så var vi ute allihop en stund innan dem åkte iväg. Överlyckliga blev dem när mormor och moster Sara kom och Wille var först in i bilen. Lugnt hemma på våran gata blev det.
 
Satte Adam i vagnen och gick en sväng. Han somnade till slut o vagnen. Nu ska vi tat lugnt och göra lite av vad som faller oss in i eftermiddag när vi är själva. Sambon är och kapar ved. Städa upp nere i vardagsrummet kanske.
Hade tänkt tvätta det som inte gick och tvätta igår men tvättmaskinen är helt sönder. Sambon beställde en ny direkt igår kväll och den kommer hem under veckan. Blir en utmaning och klara mig utan tvättmaskin i några dagar. Hua.
 
Känns som förkylningen är bättre idag. Hostar inte lika mycket nu.
Lever på hoppet om att jag kanske, kanske kan börja och träna lite smått igen i veckan. Det kryper ordentligen i kroppen nu efter att få komma igång. Började innan förkylning men hann bara någon vecka sedan var det kört.
 
Nu är Adam vaken igen.
Lek och bus igen.
Har tömt min mobil på bilder under tiden, ca 1300 st. Så nu kan ja ta utan att behöva radera då minnet var fullt.
 
Skön sovstil
 
 ♥ 
 
 
 
 


DATUM: 2013-05-18 KL: 13:49:15







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi