App jävel


Vissa saker är så irriterande. Som när man vet att man cyklat minst 6,3 km men appen man använt bara visar 2km. 
Det är inte bara lite irriterande utan mycket irriterande. Imorgon är det jag som kommer ihåg och drar igång endomondo appen. 

Vet ni, jag har bara en unge hemma. Den äldsta. De andra ville följa med morfar hem. Mormor hade tänk ut övernattning och de tre små ville följa med in alla tre. Därför kunde jag ta den där cykelturen lite tidigare idag. Kanske får vi hämta hem Adam ikväll, han brukar banga när det väl kommer till kritan med det där och sova över. Han blir ganska mammig när han blir trött. 

Min träningsplan är att jag ska palla mig till gymmet ikväll. Inte bestämt vad jag ska köra än men det ger sig när jag kommer dit, tänker jag.
Jag vill så gärna nå den där målvikten jag har nu. Mycket Mage lär det bli. 

Imorse vaknade jag på svindåligt humör. Det har blivit bättre. Jag är trött, sista biten på cykelturen var benen som spagetti. Men tog mig igenom den. Nu kör jag vila till jag ska till gymmet. 

Over and out 


DATUM: 2015-04-10 KL: 16:21:35







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi