Denna måndagen kunde börjat bättre


Idag är min ångest inte och leka med. 
Idag blir får det bli en vilodag. En kortade PW ikväll skadar nog inte. 
Trött som en gnu är jag också. Det är fullmåne om en vecka. Då sover jag dåligt om jag ens sover alls. Brukar vara alternativ nummer två. 

Mina hjärnspöken far omkring i mitt huvud. Jag analyserar varför allting går åt helvete. 

Denna måndag kunde ha börjat bättre. 
Suck. För det gör jag idag. Suckar. 

Måste upp och göra matlådor snart. 
När jag tar mig upp från sängen igen. 
Abbe måste ha nya fotbollsskor idag. Tur jag har nära till kgm hallen. Knappt 500 meter. Utomhus säsongen är igång. Kul tycker vi. 

Jag vill inte må såhär. 
Känner mig lite små stressad just nu. Har inte tid att bli sjuk. Jag har lite över 4 mil och promenera denna veckan för och klara ena utmaningen. 

Fortsatt vila ett tag till. Börjar fundera på om jag skulle ta och påbörja min fönsterputsning. Läser att en efter en gör det nu. Känns som jag ligger lite efter. Men kan vara skönt och ha det gjort till nästa vecka. 

Over and out 




DATUM: 2015-04-27 KL: 08:40:48







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi