Lite uppdatering


Vi kom hem från stan för en stund sedan. W och An har varit inne sedan i fredags kväll. Det går inte många minuter förrän de börjar bråka. Hur orkar dem? 
Jag har ont i huvudet. Jag orkar inte. 

Idag har jag hunnit med lite träning iaf. 
En joggingrunda, sakta på 3km. Den första ever för min del. Jag är på G. 
Är stolt över mig själv att jag pallade mig ner dit jag var och gjorde det jag skulle. Tog en cykeltur efter lunchen. Blev bara en runda då jag kom på att jag kanske inte skulle cyklat direkt efter lunchen. Den höll på att komma upp. Det hade ju sett fint ut😁
Det blev en cykelrunda sammanlagt på 12,4 km iaf. 

Jag är helt slut nu. Hade satt upp en runda till ikväll plus en promenad. 

Jag fixade inte mina 10,5 mil på tre veckor, hade drygt 2 mil kvar. Helvete😁 
Vad irriterande. Hade det inte regnat så mycket i fredags hade jag garanterat fixat det. 


Nya dojjor. Mina två andra slet jsg ut förra sommaren. Hittade dessa på rean på ellos. Helt ok att springa i just nu. 


Bättre bilder kan man ju ta. 





Fint med mycket vitsippor. 

Nu ska jag börja läggningen snart. Ikväll åker de i säng tidigt. Imorrn ska de till dagis, se om de blir lediga någon annan dag. Allt hänger på ett papper. 

Over and out 



DATUM: 2015-05-03 KL: 18:16:43







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi