Jag men god morgon eller nåt?!


Idag mår jag piss. 

Ledsen. Ont i huvudet. Kommer få migrän senare under dagen. Jag avvänjer kroppen från colan. Aldrig mer att jag vill gå igenom detta för denna sakens skull. Det är inte värt det. 

Vaknade halv tre inatt. Toabesök. Kunde inte somna om direkt. Halvsov någon halvtimme inne klockan ringde 04:45. Snozzade En kvart. Upp och börja med Abbes matsäck. Han är på klassresa hela dagen. Adam kom upp när Abbe åkte iväg strax innan 06. Jippi. 
Ungen har börjat och vakna skittidigt igen och känner han att jag inte ligger där kommer han upp direkt. 

Har halvsovit en stund medans han har legat och tittat på min telefon någon timma. Runt halv åtta vaknade bröderna till och då är det kört. 

De har redan hunnit måla och skriva en stund. Wille vet att det är lördag och på lördagar tippar man hästar. Han satt och började skriva siffror under varandra för så många lopp det är. Blev sur för han inte kunde skriva en fyra. Fick hjälpa honom och nu kam han. Han skulle skriva klart sin rad senare idag. 
Anton sitter mittemot Wille och tar efter. Han kunde inte skriva siffror och W blev lite sur för han inte förstod. Men med en enkel förklaring till W så släppte han det rätt fort. När W börjar skriva siffror gör Anton det också. Tar efter. Han fick till det och fick siffror på sitt papper. 

Såg på ett papper någon av dem skrivit, både Kola och mat. Tror att det är W. Han har blivit duktig på att skriva. Vart tog tiden vägen?! Nyss var han min lilla bebis som låg på sjukhus och kämpade.

Idag händer som vanligt inte mycket. 
Just nu skiner solen. Barnen är ute och hoppar studsmattan. Varit sams större delen av morgonen faktiskt. 

Sambon lär ligga och sova halva dagen tills T kommer på eftermiddagen. Sedan drar de ner till hans jobb igen. Så max någon halvtimme kanske är han aktiv här med barnen. Han missar så mycket och inte ett skit bryr han sig. Sorry, men alla fattar väl ändån att han inte är så närvarande här just nu. 
Jag sitter här med ångest delux Över dagen och funderar på hur Jag ska överleva den. Men har överlevt förr så det ska nog gå bra. Men ångesten den finns där och just nu vill den inte lämna mig. 

Hade velat ta den där promenaden nu men återigen får jag skita i det. 
Näe, blir bara depp. 

Over and out 


DATUM: 2015-05-09 KL: 09:23:31







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi