Kanske skulle ta och vara lite mer aktiv här!


Varit lite off i några dagar. Huvudet har inte velat vara med riktigt. Sovit jättedåligt. Idag kör vi på huvudvärk.

Inte heller haft någon lust med och räkna pp. Förra veckan lyckades jag gå ner 0,8 kilo ändån men imorrn ligger jag troligtvis på plus. Börjar räkna pp imorgon igen och nu kommer jag köra på bara. Inte tänka så mycket. Jag har fått nog av mitt eget beteende kring mat och onyttigheter. Och jag vet att jag kan när jag vill. Och jag vill. Mer än någonsin. 

Haft lite andra tankar och funderingar men det behåller jag för mig själv. Inget jag vill blogga om just nu i alla fall. 
Funderade ett tag på och lägga ner detta men det är ett bra ställe och ventilera på när lusten faller på. 

Annars gör vi inte så mycket här. Påsklov denna veckan. Skönt för barnen men jag vill tillbaka till rutiner igen. Ad och An har varit på dagis annars hade jag slitit mitt hår både en och två gånger extra.

Middagstid här snart. 
Inte bestämt vad jag ska fixa till idag. Plockat lite från matlistan till lunch så har en lucka idag som är tom. 
Får ta mig en funderare, W ville ha mos och fiskpinnar så kanske slänger ihop lite pulvermos idag igen. 

Over and out 





DATUM: 2015-04-09 KL: 16:00:26







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi