Tisdag


Inatt har jag noga slagit rekord på sömn.  Gick och lade mig i samband med att jag sövde Anton vid 21. Somnade inte långt efter honom. Vaknade inte först förrän 05 för toabesök. 
Somnade och sov Nog minst en och en halv timme till. Men ändå är jag fortfarande lika trött som när jag gick och lade mig. Det är inte kul. 
Det är allt jag säger. Skulle säkert fortfarande kunna sova åtta timmar till. Om jag fick. 

Jag laddar iaf för en PW om någon timme. Hämta Wille i skolan och de andra båda på dagis. Hur jag nu ska orka det?! Sitter och jäspar nu liksom. 
Ta den kortaste vägen hem idag tror jag. 
Känns hårt det gör det.

Imorgon kommer sambon hem igen. Blev en kort vistelse denna gång. 


Nu ska jag straxt söka jobb. 
Och sen äta lunch innan jag går iväg. Igår käkade jag efter att vi kom hem. Måste bli bättre på att äta innan. Lågt blodsocker och trötthet går inte ihop här. 

Blir lite av en trist tisdag. Hoppas den ändå kommer och gå fort.

Over and out 







DATUM: 2015-04-14 KL: 10:01:08







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi