Promenadbilder och ett sovande barn


Idag är en helt underbar dag har jag känt hela dagen. Kände på mig att detta skulle bli en bra dag när jag vaknade imorse kl 06:00. 
Adam överraskade och sov till 07. Somnade sent igår kväll då han hade sin tjejkompis här hela dagen. 

Nu ligger han och sover på soffan. Däckade för ca 20 min sen. Jag hoppas att det beror på dåligt med sömn nu, att han behöver sova ikapp lite grann. och inte att han håller på och bli sjuk. Det skulle vara typiskt nu när jag äntligen börjat på praktiken. 

Jag har tagit första rundan på promenaden. 3,75km. 
Hade tänkt ut en sväng och gå. Men mitt i promenaden ändrade jag mig och gick en annan väg. Som jag aldrig vågat mig på och testa. Men idag fick jag för mig och göra det. När jag hade ont om tid också ;) 


Vägen delade på sig. Hade ingen aning om vart dessa leder eller hur långt det skulle vara åt något håll. Sen fattade jag ju att jag kom någonstans. 
Valde vänster efter någon minut fundering. Jag vill inte stå still på samma ställe för länge på grund av alla pissmyror överallt. Jag gillar inte myror överlag. 

Kom till en skylt sen men valde rakt fram. Vilket var tur när jag fattade vart jag kom ut någonstans när jag fortsatte rakt fram. 


Jag älskar naturbilder. 

Det var mycket mer rogivande och gå där än mitt i centrum. Vid sjön hulingen går jag gärna också. Vi vattnet. 




Här bestämde jag mig för och gå en annan väg! 

Ska utforska dessa närmare mer under helgen. 

Snart åker två barn in till mormor och morfar. Jag har bara Adam hemma sen. W är redan där. Vi ska ner till affären och köpa hem barnens juice (netto), närmaste affären där den finns.

Over and out 



DATUM: 2015-05-15 KL: 14:24:59







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi