Vabb och månades mål!!


Igår är jag hemma och vabbar. 
Wille sa igår kväll att han hade ont i magen. 10 min efter ca så lade han en spya i sin säng. Fan, tur att jag la dit ett extra drag och slapp sanera hela sängen. Det räckte med kudde, täcke, lakan osv. Men sen har det inte blivit mer som tur är. Men 48 timmars regeln håller jag hårt på så ja, vi är hemma.

Han är pigg och så i övrigt. Så det är inte direkt lugnt. Fast just nu är Wille inne själv och de andra båda ute. 
Så just nu är det lite lugnt här. 

Själv har jag åkt på halsont så träning känns inte jätteinspirerande just nu. Hängig känner jag mig. Men ska köra mina squats och Magutmaning. 

Har käkat en massa skit i helgen. Fast det var gott men mitt psyke har ångest idag. Varför tänker man inte längre? Vill liksom inte gå upp det jag lyckats och få bort nu när det gått så bra. Men själv göra själv ha. Jag tänker inte skylla på mensen heller fastän det är felet. Oansvarigt handlande av mig. 

Men idag är en ny vecka, ny månad. Nya tag idag. Sätter upp mål inför månaden. Mellan 1/6 -30/6. 
Realistiska mål. 

* jag ska promenera 90km. Helst 100km.
* sköta kosten. Räkna pp. 
* unnar mig med måtta vid midsommar och min födelsedag. 
* köra squats och Magutmaning. Mått är tagna. 

Det får räcka. Gärna något pass på gymmet men måste byta gym. 

Nu ryker första dagen med räkningen men sen så. 

Over and out 


DATUM: 2015-06-01 KL: 12:27:40







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi