Mer död än levande just nu


Tommie drog iväg till Polen 03 inatt igen. Blir dock ett kort besök där denna gång, det sägs att han ska vara hemma på onsdag redan. 

Själv var jag mer död än levande när klockan ringde imorse. Vet inte hur många gånger jag snoozade och till sist flyttade fram kl lite till. Men om någon timme blir det en PW med barnen, vi ska hämta W i skolan. Blir en kort PW idag, vilket känns lite surt. Igår fick jag ihop 7km till slut. Ca 43000 steg under förra veckan, tänkte slå det denna veckan. 

Men innan en PW ska jag skriva ihop ett nytt personligt brev. Lägga in en maskin tvätt och klä på mig ordentligt. Inte orkat det ens än. Går omkring i mina rosa pyjamasbyxor med ett turkost linne,  häng brön och okammad. Himla sexigt. Men det är måndag. Och då har vi alltid slappmorgon fram tills hämtning i skolan. 

Over and out 



DATUM: 2015-04-13 KL: 09:53:29







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi