Vi är tillbaka i gamla rutiner igen!


Vi tog sovmorgon imorse. Fick sova till sju i alla fall innan Adam vaknade. 
Gick upp och skulle väcka Albin. Sa till honom en gång och kom direkt på att han hade sovmorgon till 7.45 idag. Han började 8.30 imorse då de hade aktiviteter på nya skolan de ska till efter sommarlovet. 

Sen låg vi och drog oss ett bra tag jag och Adam. Han tittade på min telefon någon timme. (Efter han ätit frukost). 
Himla skönt och kunna ta det lite lugnt en stund. Även om jag har 20 000 saker o göra. Jag orkade inte helt enkelt just då. Hade varit nere och lagt i en maskin i trumlaren och ska strax lägga i en ny. 

Vi har varit i affären och köpt hem jordgubbar. Mitt nya beroende. Älskar jordgubbar. Wille äter också en del så får tyvärr inte ha dem ifred. Han vill gärna ha med till skolan. Dem var dyra på Willys nu men nu fick det bli ett par liter. Inte haft hemma på flera dar nu. Suget blev för stort 😂

Köpte även hem kvarg för några dagar sedan. Hittade med kokossmak på Willys. Jo, jag handlar på andra affärer men Willys är bäst här i samhället. O billigast för mig. Vissa varit är till och med billigare än på Netto. 

Jag är ingen kvarg älskare. Jag hatar kvarg. Tycker inte det är gott. Men denna med kokossmak och med en massa jordgubbar i fick ja i mig några skedar. En hel burk skulle jag aldrig fixa på en gång. Men tänker att detta kan vara ett bra alternativ när sötsuget är för stort. Ska ge det en chans iaf. 

Ikväll blir det en cykelrunda. El promenad om jag orkar. Jag är trött som en gnu. Lite ont i halsen och ja, kroppen vill liksom inte vara med idag. 
Men jag laddar för något iaf. En liten runda är bättre än inget. 

Imorrn är det mer promenad. 
Barnen går 9-14 på förskolan. Vi är tillbaka till gamla rutiner igen. Kan vara skönt innan de drar igång med jobb. Vilket jag ser fram emot nu. O få jobba lite. 

Over and out 


DATUM: 2015-06-08 KL: 16:07:11







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi