Regn, regn, regn


Varenda jävla dag. Alltså helt seriöst?! 
Man skulle tro att det är höst och inte 2/6. 


Dagens sanning. Regn, regn och åter regn. Jag vill ha sol. Värme. Jag står fanta snart inte ut. Fryser häcken av mig inne, fryser häcken av mig ute. Jag och kyla funkar inte alls. 


I söndags. Regnkläder på abbes match. Vinterstorna åker fortfarande på vissa dagar tycker Adam. Även jag använder mina vissa dar. Skandal. Det har nog aldrig hänt i Juni förr. 
Skit. Lite cool ser han väl ut i bakåtvänd kepa ;)

Jag är helt slut nu när denna dagen börja lida mot sitt slut. Fick ihop en plåt med kärleksmums efter mina matlådor. De blev tro det eller rätt bra. Efter att jag fått bekräftat från sambons syster att jamen de ska se ut så. Jo, jag skickade bild. Tyckte de var för höga. Godkänt fick de av barna iaf. Abbe roffade åt sig två. Gör han det är det fan godkänt. För han kräsen när det kommer till bakverk. 

Nu ska jag lämna över telefonen till sonen😖 han vill titta på Netflix innan han somnar. Han bröst göra det så

Over and out 




DATUM: 2015-06-02 KL: 20:21:02







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi