Ångest de Lux och lämna sin comfort zone


Ångesten har satt sig som ett järngrepp igen. Inför varje måste sak jag måste göra får jag ångest. Under hela dagarna. 
Tom när det gäller och kliva upp ur sängen och göra frukost till barnen. Då får jag ångest för jag måste kliva ur sängen. 

Vaknade ca 02 inatt och kunde inte somna om förrän runt 06 imorse. Då är det så dags, Adam brukar vakna runt 6:15. Trött som en jävla gnu är jag. 

Har ångest för och ta mig till jobbcoachen i efterMiddag. Hade ångest när jag ställde mig på vågen imorse. Ja, ni fattar. Hoppas jag. 

Men jag ska trotsa denna ångest. Den ska inte få äta upp mig innifrån. Den ska heller inte få sätta stopp för och nå mina mål. Är såå less på denna ångest nu så det finns inte. 

Ikväll blir det ett pass på gymmet. Lämna sin comfort zone. Hejja mig.
Fredagsfys Före fredagsmys tänker jag också. 

Sluta deppa över mitt jävla plus nu på vågen som jag dessutom misstänkt. Upp och göra frukost, en dusch och sen tar vi tag i denna fredag också. 





DATUM: 2015-04-10 KL: 08:35:34







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi