Inte på humör


Just nu är jag inte på vidare bra humör. 
Pms monster, japp det är jag det. 

Ont i magen. 

Blev själv med dem tre minsta barnen ikväll. Abbe är iväg och spelar fotboll. De har varit ute nästan hela tiden sen förskolebarnen kom hem. Då gick Wille ut också. 

Middagen är intagen. Flygande Jakob. men det var ingen favorit hos barnen. Tycker också det smakar sådär. 
Blev en matlåda över som jag ska försöka pracka på sambon till jobbet imorrn. Kan väl äta men grädde ger många pp. 

Lägger in en högre växel igen också nu. Förra veckan funkade det inte pga hjärnspöken och annan skit som kom emellan. 

Varit lite nere nu ett tag till och från. Mycket på grund av att jag känt att mitt liv hela tiden får hamna åt sidan. Speciellt då han drar iväg till Polen. Varit lite ledsen helt enkelt. 
Jobbar på och acceptera läget men ibland blir det en aning för mycket. 

Ikväll hade jag planerat en cykelrunda. Men nu kör han till fotbollen och då får jag vänta. Som vanligt. Jag hoppas jag hunnit få i säng de mindre barnen, eller åtminstone någon så jag kan ge mig ut på något. Det kryper i kroppen just nu. 

Imorgon kör jag en cykelrunda på kvällen.  En motionscykel står högt upp på min önskelista och en cykelhjälm. 
Barnen är hemma från förskolan och då är jag mer låst. Jag har planer på att gå upp tidigt för en morgonpromenad. Får se lite hur nattens sömn blir. 
Vill köra ett träningspass, helst på gymmet men det får bli hemma. Blir inte riktigt samma sak 
Ja ni ser ju. 

Vet inte hur många som läser här längre men har denna som ventilation ett tag. 
Bearbeta hjärnspöken osv. 

Lunchen blev sen idag. Därav var jag sugen på allt idag. Fick bli kyckling i ungen och en mix på vitkål och rivna morötter. Skulle kunna leva på det. Sååå gott. Ca 7pp. 


Over and out 




DATUM: 2015-05-06 KL: 16:52:47







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi