Tandläkarbesöket


Jag klarade tandläkarbesöket med nöd och näppe. Höll på och få panikattack när jag satte mig i stolen. Sen hade jag tydligen ett stort hål i den tanden jag hade ont i. Fick välja på och dra ut den eller rotfylla den. Det beslutet skulle jag ta på en sek. jag med min beslutsångest. Jag valde och dra ut den. Rotfylla, aldrig. Dra ut är ju inte så farligt, det går ju på ett par minuter tänkte jag. Men där fick jag. Tandhelvetet satt stenhårt och det tog nog 10 min innan dem fick ut den. Ur blev jag när jag reste på mig och 1100kr fattigare. Det svider lite, det gör det.
Kommer nog kännas konstigt till en början. Kan inte sluta tänka på om jag valde rätt eller fel?! Ni ser, ångest. Jag kommer säkert ångra att ja drog ut den.

Nu ska jag börja förbereda middagen.



DATUM: 2013-04-15 KL: 14:40:44







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi