Min lilla mini Anton


Jag vet inte vad som har hänt men vilken jäkla blogglust jag fått. Från och knappt ha ingen för några veckor sen. Det svänger ordentligt det där.

Adam har utvecklats så enormt mycket den senaste tiden. Han blir mer och mer en liten minianton. Idag skulle han ut. Han hämtar Wille och Antons bilkorgar ställer sig på den och har listar ut hur man öppnar altandörren till baksidan. Idag har han varit på ytterdörren. jag fick låsa till sist. Han ställde sig på korgen vid ytterdörren och försökte få upp låset men det är för segt för honom. Han skulle ut. Ut och spela bandy sa han. Men det regnade ju så inget vidare härligt väder och vara ute och spela bandy i. Anton var likadan i Adams ålder. Han smiter fortfarande ut så, fast nu når han.



DATUM: 2013-04-15 KL: 20:37:44







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi