Det är inte lätt att vara jag


Min ångest är stor. Jag saknar redan min tand. Jag skulle ha rotfyllt den ändån. Nog för att jag sparar men det finns ju en gräns för det också. Hade kanske varit värt och slänga ut 3000 - 6000kr på tandhelvetet och jag hade fått ha tanden kvar. Men och andra sidan hade jag kanske ångrat mig när jag skulle pröjsat räkningen sen.

Nu sitter jag och försöker få i mig lite mat. Yoghurt med flingor. Det första jag stoppar i munnen sedan kl 12.15. Flingor som smular kanske inte är det bästa och stoppa i sig när man har ett stort jävla hål på vänstersidan i käken. Hade varit ett bättre alternativ och skippat flingor och bara kört på yoghurt. Nu kommer jag sitta resten av kvällen och känna med tungan om något skulle ha slinkit ner i hålet. Gärna en gång extra. För och vara på säkra sidan menar jag. För sån är jag.
Det är inte lätt att vara jag alltid. Men ni som tycker om mig gör väl det ändån, hoppas jag ;)



DATUM: 2013-04-15 KL: 20:20:33







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi