ja saknar..........

ja, jag vet inte om jag ska skratta el gråta här idag men aja.......
efter ett nytt psykbryt, pmsen gjorde sig påmind igen för ett ögonblick. Barnen har iaf nu fått mat i magen, en något sen lunch idag. Bara mamman kvar som behöver få upp sitt blodsocker en aning om vi ska gå smärtfritt igenom resten av denna extremt tråkiga regniga dag.
Ja saknar ett körkort mer än nånsin just idag...... men det ekonomiska säger nej till det så länge ja går hemma o är mammaledig. Men när jag börjar jobba igen, då jävlar är det, de första jag kommer prioritera. Det törs jag nästan lova =)

Lite mat o få upp blodsockret va det ja.......


DATUM: 2012-06-25 KL: 14:12:38







KOMMENTARER

ina

ja körkort underlättar allt!!! Skriver in mej denna vecka !

Svar: Ja, det gör ju det. O just det irriterar det mig att jag inte har tagit det tidigare men det fanns ju anledningar till att det då också, fast jag inte kommer på dem just nu =) Jättekul att du verkar börjat o blogga igen??? Kram
Sofi

2012-06-25, 16:42:34 URL: http://mittvanligaliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi