Att svara på era kommentarer

Ett kort inlägg om detta hur jag svarar på kommentarer i min blogg nu för tin.
Sen dem gjorde om blogg.se så är det smidigt och enkelt o svara på era kommetarer under era kommentarer i min blogg. Om jag har fattat rätt så ska det komma ett mail till er, om ni har lämnat email adress förstårs så ni ser om jag svarat?! Hojta om jag har tolkat detta fel =)
Har ni blogg så kikar jag fömodligen in en sväng till er o lämnar ett litet spår =)

Låter som vällingdags igen. Försöker få lillkillen o sova igen då han inte sov så länge förut när vi var o handlade. Han sover oftast ett par timmar annars på förmiddan. O ja ska fortsätta o städa till kalaset på lördag men lite solning ska väl hinns med idag också.

O angående mitt inlägg igår kväll då mammahjärtat brast ordentligt. Idag var det inget, med Anton. Men däremot Wille fick jag mig både sparkar o slag av. Han verkade ha vaknat på fel sida, inget verkade vara bra. Sen skulle han morgonkissa. Det gör mina W innan vi klär på honom på morgonen. Då satt han på toa o jag hette dumma mamma, o han slog o sparkade efter mig. Det känns som ni kanske förstår =(
Han gjorde en annan grej också som jag inte sett honom göra förut. Mer om det en annan gång.

Nu välling!


DATUM: 2012-07-05 KL: 12:36:49







KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jag är en 35årig tjej. Sofi heter jag. Bosatt i Hultsfred. Sambon med Tommie och tillsammans har vi fyra barn, grabbar, födda -02, -08, -09 och -11. De är mitt allt.

Här beskriver jag öppet och ärligt min vardag med allt vad det innebär. Ibland driver jag med mig själv och min familj, är jävligt ironisk men ändå 100% ärlig.

Jag kämpar just nu med att komma i toppform. 52kilo ska bort från min kropp. Mitt mål är att om två år ta mig runt Göteborgsvarvet.

För kontakt [email protected]




STATISTIK
st är här nu
st idag.
st den här veckan.
st den här månaden.
st totalt.

SENASTE INLÄGGEN

KATEGORIER

BLOGGDESIGN
© Sofi